Weer terug in Nederland - Reisverslag uit Geleen, Nederland van Wouter Peerbooms - WaarBenJij.nu Weer terug in Nederland - Reisverslag uit Geleen, Nederland van Wouter Peerbooms - WaarBenJij.nu

Weer terug in Nederland

Door: Wouter

Blijf op de hoogte en volg Wouter

27 Juli 2017 | Nederland, Geleen

Hallo allemaal,

We zijn weer terug in Nederland. Na twee lange vluchten met een tussenstop in China zijn we maandagochtend om half 7 op Schiphol geland. Daar werden we opgehaald door mijn ouders en zus die zelfs een welkom thuis poster voor ons hadden. Helaas waren we te vroeg geland waardoor ons welkomstcomité een paar minuten te laat was. Maar hierdoor waren we niet minder blij om ze weer te zien.

Na een paar dagen kan ik wel zeggen dat het even wennen is om weer thuis te zijn. De jetlag is niet heel erg, maar het terugkomen in het dagelijks leven kost toch wat tijd. Gelukkig is het vakantie waardoor ik nog een beetje rustig aan kan doen.

Mijn tijd in Nieuw Zeeland was echt geweldig. Ik heb veel geleerd, mijn stageopdracht was uitdagend en het onderzoek doen heeft me veel leermomenten gebracht. Het meest heb ik denk ik over mezelf geleerd, door ver van huis in mijn eentje mijn weg te moeten zoeken en uit mijn comfort zone gehaald te worden. Ik heb een heleboel fantastische natuur gezien, Nieuw Zeeland bestaat naar mijn mening alleen maar uit mooie natuur. Overal waar je komt is er weer iets moois te zien en te beleven. Het hoogtepunt van die fantastische natuur is moeilijk te bepalen, maar ik denk dat het voor mij de Tongariro crossing was. Wat ik het mooiste vind aan Nieuw Zeeland zijn de geweldige mensen die ik heb ontmoet. Ik denk dat ik een paar van die mensen wel tot mijn beste vrienden kan rekenen en ik denk dat ik ze nog wel eens ergens tegen kom.

Na mijn stage hebben we natuurlijk nog 5 weken rond mogen reizen. Ik kom woorden te kort om te beschrijven hoe mooi dat was, maar ik hoop dat jullie in de verslagen een klein beetje hebben kunnen proeven van deze super mooie ervaring. We hebben enorm genoten van al het moois dat we in Nieuw Zeeland hebben gezien en beleefd. Door het fantastische weer hebben we gelukkig ook bijna alles kunnen doen wat we van tevoren gepland hadden en tijdens het reizen hebben we ongemerkt nog veel meer gedaan dan we bedacht hadden. Voor de paar kleine dingen die niet gelukt zijn moeten we maar een keer terug, maar dat vinden we niet erg.

We willen iedereen die trouw onze verslagen heeft gelezen ontzettend bedanken en we hopen dat jullie ervan genoten hebben. Wij in ieder geval wel!

Misschien tot ons volgende avontuur!
Lynette en Wouter

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Wouter

Actief sinds 06 Feb. 2017
Verslag gelezen: 1012
Totaal aantal bezoekers 9013

Voorgaande reizen:

08 Februari 2017 - 24 Juli 2017

Stage in Nieuw Zeeland

Landen bezocht: